Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/781
Назва: Наукові положення лінгвоконцептології та когнітивної лінгвістики в контексті мовної освіти у вищій школі
Автори: Крехно, Тетяна
Ключові слова: лінгвоконцептологія, когнітивна лінгвістика, вища школа, фахове мовлення, професійно значущий концепт, лексикографічна діяльність
linguoconceptology, cognitive linguistics, high school, professional speech, professionally meaningful concept, lexicographic activity
лингвоконцептология, когнитивная лингвистика, высшая школа, профессиональная речь, профессионально значимый концепт, лексикографическая деятельность
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано засадничі принципи когнітивної та концептуальної лінгвістики як основу процесу формування українського професійного мовлення студентів. Окреслено ряд професійно значущих концептів для виробничої діяльності вчителя початкової школи. Одним із засобів формування професійних концептів визначено лексикографічну діяльність.
Опис: Крехно Т. І. Наукові положення лінгвоконцептології та когнітивної лінгвістики в контексті мовної освіти у вищій школі / Т. І. Крехно // Вісник Глухів. нац. пед. ун-ту імені Олександра Доженка. Сер. : Педагогічні науки.– Глухів, 2015. – Вип. 27 – С. 142–149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/781
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krekh_st_4.pdf356.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.