Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/780
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожна, І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T10:29:14Z | - |
dc.date.available | 2020-06-26T10:29:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/780 | - |
dc.description.abstract | Актуальність теми магістерської роботи зумовлена підвищенням попиту на соціально активну, творчу особистість, здатну самостійно приймати рішення і особисто відповідати за їх реалізацію. Об’єктивно зростає значення формування професійної компетентності кожної особистості. Проблема підвищення рівня професійної компетентності майбутнього вчителя є актуальною, бо задоволення потреб суспільства вимагає від нього високої культури, глибокої моральності, сформованої системи цінностей і переконань, зацікавленості педагога в розвитку творчого потенціалу своїх учнів, здатності до інноваційної діяльності, самовдосконалення, професійної активності. Метою дослідження є обґрунтувати теоретико-методичні засади та практично перевірити педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Наукова новизна і теоретичне значення результатів дослідження визначається тим, що в роботі: - вперше, на прикладі ЗВО, аналізовано та виявлено наявність професійних компетентностей, якими оволодівають студенти у процесі засвоєння спеціальних фахових дисциплін; - розширено уявлення про поняття компетенція та компетентність, їх сутність та структура; - подальшого розвитку набули теоретичні положення професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у галузі мистецької освіти. Практичне значення дослідження визначається розробкою рекомендацій, спрямованих на формування своєї методичної компетентності та готовності до освітнього процесу майбутніх учителів музичного мистецтва. Результати дослідження можуть безпосередньо використовуватися у підготовці майбутніх вчителів до роботи в освітніх закладах. Доведено, що використання рекомендацій впливає на формування професійної компетентності майбутнього вчителя. | en_US |
dc.subject | майбутній учитель музичного мистецтва, професійна підготовка, професійна компетентність, педагогічні умови, система цінностей | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титул Задорожна.doc | 30 kB | Microsoft Word | View/Open | |
Анотація Задорожна.doc | 28 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.