Концептуальні положення моделювання мовної діяльності людини в комп’ютерних системах як наукове підґрунтя інформатичної освіти у вищій школі
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто концептуальні положення моделювання мовної діяльності людини в комп’ютерних системах як науково-теоретичного підґрунтя інформатичної освіти у вищій школі.
Опис
Крехно Т. І. Концептуальні положення моделювання мовної діяльності людини в комп’ютерних системах як наукове підґрунтя інформатичної освіти у вищій школі / Т. І. Крехно , І. О. Мицюра // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / Харків. нац. ун-т імені В. Н. Каразіна. – Харків, 2016. – Вип. 39 – С. 114–119.
Ключові слова
професійна освіта, інформатична освіта, моделювання мовної діяльності, комп’ютерні системи, штучний інтелект, vocational education, computer science education, modeling of language activity, computer systems, artificial intelligence, профессиональное образование, информатическое образование, моделирование речевой деятельности, компьютерные системы, искусственный интеллект
