Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/747
Title: | Класифікація мотивів професійної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва |
Authors: | Білостоцька, Ольга |
Keywords: | майбутні учителі музичного мистецтва, мотив, мотивація future teachers of musical art, motive, motivation будущие учителя музыкального искусства, мотив, мотивация |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Структуру мотивації навчально-професійної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва становить ієрархічно впорядкована система мотивів зовнішнього і внутрішнього типів: пізнавальні (навчально-пізнавальні та науково-пізнавальні); професійні (прагнення досконало оволодіти майбутньою професією, мотиви професійної самоосвіти, професійного співробітництва); мотив самореалізації (потреба у самовираженні, самоактуалізації, самоствердження, демонстрація власних можливостей, самовипробування); інтерес, мотиви успіху, досягнення; мотив усунення невдач, захисту; мотив самовдосконалення; прагматичний мотив (матеріальні мотиви, мотив статусу, престижу, приналежності, кар’єрного зростання); мотив соціальної ідентифікації; соціальні (міжособистісні потреби – комунікативні мотиви (спілкування, взаємодопомоги, конформізм – нонконформізм)); зовнішні – підпорядкування вимогам викладачів, мотиви, пов’язані з виконанням завдання). |
Description: | Білостоцька О. В. Класифікація мотивів професійної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва / О. В. Білостоцька // Innovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce : Medzinárodná vedecko-praktická konferencia (Sládkoviĉovo, 10-11.03.2017). – Sládkoviĉovo : Vysoká škola Danubius, 2017. – P. 101–104. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/747 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Conf17-3-6_.pdf | 507.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.