Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілостоцька, Ольга-
dc.date.accessioned2020-06-25T11:25:24Z-
dc.date.available2020-06-25T11:25:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/746-
dc.descriptionБілостоцька О. В. Компоненти та критерії професійної компетентності майбутнього викладача музичного мистецтва / О. В. Білостоцька  // Інноваційна педагогіка : наук. журнал / ПУ Причорномор. наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій. – 2019. – Вип. 18. – Т. 1. – С. 74–78.-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва – формуванню професійної компетентності. Зокрема, розкривається сутність таких понять як професійна компетентність учителя музичного мистецтва, викладача вищої школи, майбутнього викладача музичного мистецтва. Основна увага зосереджується на специфічних особливостях магістерської підготовки викладачів мистецького профілю на основі компетентнісного підходу. На основі аналізу наукових джерел, з урахуванням особливостей музично-педагогічної діяльності, специфіки підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури, у статті визначено сутність поняття «професійна компетентність майбутнього викладача музичного мистецтва», яке розуміється як інтегративна особистісно-професійна якість, що передбачає здатність магістранта до ефективної музично-педагогічної, науково-дослідної, виконавської, організаційно-управлінської, культурно-просвітницької та мистецтвознавчої діяльності в умовах динамічних змін, яка відображає результат його професійної підготовки, рівень сформованості якостей та здібностей особистості, ціннісних і мотиваційних установок, знань, умінь, навичок та досвіду діяльності у вищій школі. Висвітлюються структурні компоненти, професійної компетентності магістра музичного мистецтва (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, регулятивно-рефлексивний), що розкривають загальні та фахові компетентності (методологічна психолого-педагогічна, методична, дослідницька, музикознавча та музично-виконавська). Визначено наступні критерії професійної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва: мотиваційно-цільовий (відповідає мотиваційно-ціннісному компоненту структури професійної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва), пізнавально-пошуковий (характеризує стан сформованості когнітивного компонента), діяльнісно-креативний (відповідає діяльнісному компоненту), прогностично-рефлексивний критерії (відповідає регулятивно-рефлексивному компоненту) та показники досліджуваного явища.en_US
dc.subjectпрофесійна компетентність, магістратура, викладач музичного мистецтва, професійна підготовкаen_US
dc.subjectprofessional competence, competence, мaster's program, music teacher, professional trainingen_US
dc.subjectпрофессиональная компетентность, магистратура, преподаватель музыкального искусства, профессиональная подготовкаen_US
dc.titleКомпоненти та критерії професійної компетентності майбутнього викладача музичного мистецтваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
article19.pdf153.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.