Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/745
Назва: | Методичний аспект розвитку критичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва |
Автори: | Білостоцька, Ольга |
Ключові слова: | майбутній учитель, критичне мислення, методи future teacher, critical thinking, methods будущий учитель, критическое мышление, методы |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено особливості використання технології розвитку критичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. Автором зазначено ознаки та критерії розвитку критичного мислення студентів. У дослідженні проаналізовано доцільність вибору методів та прийомів розвитку критичного мислення майбутніх учителів на етапі виклику, осмислення та рефлексії. |
Опис: | Білостоцька О. В. Методичний аспект розвитку критичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва / О. В. Білостоцька // Педагогічні науки: зб. наук. праць / Херсон. держ. ун-т. – Херсон, 2017. – Вип. LXXХ. – Т. 1. – С. 116–121. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/745 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
article17.pdf | 190.74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.