Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУльянова, Вікторія-
dc.date.accessioned2020-06-25T10:19:42Z-
dc.date.available2020-06-25T10:19:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/731-
dc.descriptionУльянова В. С. Аналіз сутності інноваційних педагогічних систем ВНЗ / В. С. Ульянова // Virtus : Scientific Journal. – 2017. – № 18.-
dc.description.abstractМета статті полягає у відзначенні відкритості інноваційних педагогічних систем ВНЗ і, разом з тим, її активність у дослідження не тільки наявних але й можливих змін в оточуючому соціальному середовищі, що уможливлює прогнозування необхідних нововведень. Це підвищує рівень сприйнятливості педагогічної системи вищих навчальних закладів до педагогічних інновацій, здатності знаходити, відбирати потенційно корисні інновації та максимально продуктивно їх реалізовувати.en_US
dc.subjectпедагогічні системи, інновація, рівень, ВНЗen_US
dc.subjectTeacher systems, innovations, flush, UNIVERSITYen_US
dc.subjectпедагогические системы, инновации, урівень, ВУЗen_US
dc.titleАналіз сутності інноваційних педагогічних систем ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
text3..docx33.42 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.