Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, Мирослава-
dc.date.accessioned2020-06-24T12:04:45Z-
dc.date.available2020-06-24T12:04:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/713-
dc.descriptionСеменова М. О. Набуття різних типів знань майбутніми вчителями як чинник формування їхньої професійності / М. О. Семенова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / ХНУ імені В.Н. Каразіна, КЗ «ХГПА» ХОР. – Харків, 2014. – Вип. ХХХVII. – С. 291–300.en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу поняття «знання» та його типів в контексті засвоєння студентами змісту вищої педагогічної освіти, обґрунтовано, що різноманітні знання є складовою професійності майбутніх учителів.en_US
dc.subjectтипи знань, зміст вищої педагогічної освіти, професіоналізмen_US
dc.subjectypes of knowledge, content of higher pedagogical education, professionalismen_US
dc.subjectтипы знаний, содержание высшего педагогического образования, профессионализмen_US
dc.titleНАБУТТЯ РІЗНИХ ТИПІВ ЗНАНЬ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОСТІen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M7_st_01.docx32.84 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.