НАБУТТЯ РІЗНИХ ТИПІВ ЗНАНЬ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОСТІ
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено аналізу поняття «знання» та його типів в контексті засвоєння студентами змісту вищої педагогічної освіти, обґрунтовано, що різноманітні знання є складовою професійності майбутніх учителів.
Опис
Семенова М. О. Набуття різних типів знань майбутніми вчителями як чинник формування їхньої професійності / М. О. Семенова // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць / ХНУ імені В.Н. Каразіна, КЗ «ХГПА» ХОР. – Харків, 2014. – Вип. ХХХVII. – С. 291–300.
Ключові слова
типи знань, зміст вищої педагогічної освіти, професіоналізм, ypes of knowledge, content of higher pedagogical education, professionalism, типы знаний, содержание высшего педагогического образования, профессионализм
