Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетриченко, Лариса-
dc.date.accessioned2020-06-22T08:08:27Z-
dc.date.available2020-06-22T08:08:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/693-
dc.descriptionПетриченко Л. О. Особистісний підхід як основа спілкування у системі «викладач-студент» в умовах демократизації вищої педагогічної освіти / Л. О. Петриченко // Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (до 25- річчя Наукової школи педагогіки та психології життєтворчості) (м. Запоріжжя, 12-13 жовтня 2018 р.). – Запоріжжя, 2018.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито можливості особистісного підходу як основи спілкування у системі «викладач-студент» в умовах демократизації вищої педагогічної освіти. Період професійної підготовки майбутнього фахівця розглянуто як одну з найбільш важливих стадій професійного становлення вчителя, де якісно необхідним є запровадження в освітній процес ЗВО особистісного (персоніфікованого) підходу, що передбачає особливе педагогічне спілкування у системі «викладач-студент». Це забезпечує психологічний комфорт особистості у процесі навчання, тобто більш високу якість життя особистості, сприяє зменшенню психологічного дискомфорту студента у період адаптації, забезпечує індивідуальну психолого-педагогічну допомогу та підтримку у несприятливих життєвих обставинах тощоen_US
dc.subjectсистема «викладач-студент», демократизація вищої педагогічної освіти, освітній процес ЗВОen_US
dc.titleОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА СПІЛКУВАННЯ У СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ-СТУДЕНТ» В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИen_US
Appears in Collections:Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.