Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/693
Title: | ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА СПІЛКУВАННЯ У СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ-СТУДЕНТ» В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Петриченко, Лариса |
Keywords: | система «викладач-студент», демократизація вищої педагогічної освіти, освітній процес ЗВО |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті розкрито можливості особистісного підходу як основи спілкування у системі «викладач-студент» в умовах демократизації вищої педагогічної освіти. Період професійної підготовки майбутнього фахівця розглянуто як одну з найбільш важливих стадій професійного становлення вчителя, де якісно необхідним є запровадження в освітній процес ЗВО особистісного (персоніфікованого) підходу, що передбачає особливе педагогічне спілкування у системі «викладач-студент». Це забезпечує психологічний комфорт особистості у процесі навчання, тобто більш високу якість життя особистості, сприяє зменшенню психологічного дискомфорту студента у період адаптації, забезпечує індивідуальну психолого-педагогічну допомогу та підтримку у несприятливих життєвих обставинах тощо |
Description: | Петриченко Л. О. Особистісний підхід як основа спілкування у системі «викладач-студент» в умовах демократизації вищої педагогічної освіти / Л. О. Петриченко // Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (до 25- річчя Наукової школи педагогіки та психології життєтворчості) (м. Запоріжжя, 12-13 жовтня 2018 р.). – Запоріжжя, 2018. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/693 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Запоріжжя, тези, Особистісний підхід як основа спілкування у системі викладач-студент.docx | 27.97 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.