Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/684
Назва: | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ПЕДАГОГІЧНА КОМУНІКАЦІЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Петриченко, Лариса |
Ключові слова: | інклюзивна освіта; заклад вищої освіти, спілкування педагогів та дітей |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні, у зв’язку із впровадженням в освітній процес інклюзивного підходу, у педагогічній науці та практиці усе частіше обговорюються можливості особистісного підходу як основи спілкування педагогів та дітей у закладах освіти різних ланок. |
Опис: | Петриченко Л. О. Особистісно орієнтована педагогічна комунікація в умовах інклюзивної освіти / Л. О. Петриченко // Створення інклюзивного простору закладу освіти в контексті розбудови суспільства рівних можливостей в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 21.11.2019 р.). – Харків, 2019. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/684 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Харків, тези, Особистісно орієнтована педагогічна комунікація в умовах інклюзивної освіти.docx | 24.26 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.