Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетриченко, Лариса-
dc.date.accessioned2020-06-19T12:35:22Z-
dc.date.available2020-06-19T12:35:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/682-
dc.descriptionПетриченко Л. О. Формування культури самоорганізації майбутніх педагогів як педагогічна проблема / Л. О. Петриченко // Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р. – Запоріжжя : Класич. Приват. Ун-т, 2018. – С. 53–55.en_US
dc.description.abstractСучасне суспільство потребує якісної освіти. Сучасна школа потребує вчителя нового типу, який володіє фаховою підготовкою, здатний об’єктивно осмислювати педагогічні явища та факти, творчо сприймати дійсність. Для визначення особливостей процесу формування культури самоорганізації особистості, зокрема, майбутнього вчителя початкових класів, важливе значення має урахування філософських, психологічних і педагогічних підходів до розуміння сутності цього унікального явища.en_US
dc.subjectСучасне суспільство,якісна освіта, формування культури самоорганізації особистості, вчитель початкових класівen_US
dc.titleФормування культури самоорганізації майбутніх педагогів як педагогічна проблемаen_US
Appears in Collections:Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.