Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/682
Назва: | Формування культури самоорганізації майбутніх педагогів як педагогічна проблема |
Автори: | Петриченко, Лариса |
Ключові слова: | Сучасне суспільство,якісна освіта, формування культури самоорганізації особистості, вчитель початкових класів |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне суспільство потребує якісної освіти. Сучасна школа потребує вчителя нового типу, який володіє фаховою підготовкою, здатний об’єктивно осмислювати педагогічні явища та факти, творчо сприймати дійсність. Для визначення особливостей процесу формування культури самоорганізації особистості, зокрема, майбутнього вчителя початкових класів, важливе значення має урахування філософських, психологічних і педагогічних підходів до розуміння сутності цього унікального явища. |
Опис: | Петриченко Л. О. Формування культури самоорганізації майбутніх педагогів як педагогічна проблема / Л. О. Петриченко // Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р. – Запоріжжя : Класич. Приват. Ун-т, 2018. – С. 53–55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/682 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Запоріжжя, тези, формування культури самоорганізації майбутніх педагогів як педагогічна проблема.doc | 95.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.