ПІДГОТОВКА МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ В КОНТЕКСТІ ДОКОРІННОГО РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлено досвід професійної підготовки майбутніх фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» у педагогічних коледжах Харківської гуманітарно-педагогічної академії; розкрито інноваційні тенденції вдосконалення процесу підготовки фахівців на основі контекстного підходу.
Опис
Петриченко Л. Підготовка молодших спеціалістів у педагогічному закладі вищої освіти: досвід та інноваційні тенденції в контексті докорінного реформування системи освіти в україні / Л. Петриченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Т. Степанової. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2018. – № 2 (61). – С. 214–220.
Ключові слова
заклади вищої освіти, педагогічний коледж, майбутні педагоги, освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст», контекстний підхід у навчанні, : higher education institutions, pedagogical college, future teachers, educational and qualification level "junior specialist", contextual approach in teaching, высшие учебные заведения, педагогический колледж, будущие педагоги, образовательно-квалификационный уровень «младший специалист», контекстный подход в обучении
