Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/670
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Давидченко, Інна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-19T08:14:21Z | - |
dc.date.available | 2020-06-19T08:14:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/670 | - |
dc.description | Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті особистісно орієнтованого навчання / І. Д. Давидченко // Оптимізація мотиваційних складників та формування ключових предметних компетентностей на заняттях у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як чинники вдосконалення підготовки сучасних фахівців (м. Харків, 1-3 лютого 2017 р.) : матеріали Міжрегіон. наради-тренінгу викл. вищ. навч. закл. І-ІІ рівнів акредитації / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків : ФОП Петров В. В, 2017. – С. 31–33. | en_US |
dc.description.abstract | У Законах України «Про вищу освіту», «Прo дошкільну освіту», Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», Базoвому компoненті дошкільної oсвіти, проекті «Дoшкілля» одним з головних завдань дошкільного виховання й навчання орієнтують педагогів на неухильне забезпечення належного навчання, виховання та розвитку кожної дитини, створення умов для її особистісної самореалізації, формуючи вміння пізнавати навколишній предметний світ, себе, інших людей і практично застосовувати набуті знання. | en_US |
dc.title | Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у контексті особистісно орієнтованого навчання | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dav_tz_6.doc | 56.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.