Теоретичне обґрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається теоретичне обґрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Аналіз науково-педагогічного дискурсу засвідчує, що реалізація формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів можлива за умови розробки та впровадження спеціально скоректованої освітньої технології.
Опис
Давидченко І. Д. Теоретичне обґрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ І. Д. Давидченко // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практ. освітньо-попул. журн. – 2017. – № 1 (170). – С. 55–58.
Ключові слова
лінгвокультурологічна компетентність, педагогічна технологія, професійна підготовка, професійна майстерність, майбутній вихователь, linguistic and cultural competence, teaching technology, training, professional skills, future teacher, лингвокультурологическая компетентность, педагогическая технология, профессиональная подготовка, профессиональное мастерство, будущий воспитатель
