Теоретичне обґрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається теоретичне обґрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Аналіз науково-педагогічного дискурсу засвідчує, що реалізація формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів можлива за умови розробки та впровадження спеціально скоректованої освітньої технології.

Опис

Давидченко І. Д. Теоретичне обґрунтування технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/ І. Д. Давидченко // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практ. освітньо-попул. журн. – 2017. – № 1 (170). – С. 55–58.

Ключові слова

лінгвокультурологічна компетентність, педагогічна технологія, професійна підготовка, професійна майстерність, майбутній вихователь, linguistic and cultural competence, teaching technology, training, professional skills, future teacher, лингвокультурологическая компетентность, педагогическая технология, профессиональная подготовка, профессиональное мастерство, будущий воспитатель

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в