Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/64
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГирка, Ірина-
dc.date.accessioned2020-02-18T09:39:28Z-
dc.date.available2020-02-18T09:39:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/64-
dc.descriptionГирка І. В. Теоретичні засади та трактування понять «позиціонування» «брендинг», «стратегія», «стратегія позиціонування» / І. В. Гирка // Danish Scientific Jounal. – 2019. – № 28. – Vol. 2. Denmark. – С. 8–11-
dc.description.abstractУ даній роботі розглянуто визначення науковців понять «позиціонування», «брендинг» «стратегія», «стратегія позиціонування». На основі проаналізованої інформації було з’ясовано сутність понять «позиціонування», «брендинг» «стратегія», «стратегія позиціонування», які необхідні для успішного розвитку та підтримання іміджу сучасних університетів. Розглянуто споживачів освітніх послуг, тому позиціонування повинно не тільки впливати на свідомість споживачів, а й створювати в думках, той образ товару, який найбільш імпонує йому. Найбільш ефективним способом залучення здібних, талановитих і креативних абітурієнтів до університету є створення привабливого позиціонування ЗВО на ринку освітніх послуг. Адже це дуже актуально в наш час, в умовах великої конкуренції на ринку освіти.en_US
dc.subjectпозиціонування, брендинг, стратегія, стратегія позиціонування, імідж, конкуренціяen_US
dc.subjectpositioning, branding, strategy, positioning strategy, image, competitionen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДО ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТЬ «ПОЗИЦІОНУВАННЯ», «БРЕНДИНГ» «СТРАТЕГІЯ», «СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Данія_Теоретичні засади та трактування понять.pdf808.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.