Структура формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається структура формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Ми визначаємо зміст і структуру лінгвокультурологічної компетентності відповідно до характеру й суті лінгвокультурології, що є теоретичною основою нашого дослідження. Розглянутими нами компонентами структури лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти формується спеціальний предметний блок у структурі лінгвокультурологічної компетентності, який має бути доповнений професійно-педагогічною підготовкою, що забезпечить якісну реалізацію професійної компетентності.

Опис

Давидченко І. Д. Структура формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Д. Давидченко // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практ. освітньо-попул. журн. – 2019. – № 1 (184). – С. 19–23.

Ключові слова

лінгвокультурологічна компетентність, структура, професійна підготовка, професійна майстерність, майбутній вихователь, linguistic and cultural competence, structure, professional training, professional skills, future educator, лингвокультурологическая компетентность, структура, профессиональная подготовка, профессиональное мастерство, будущий воспитатель

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в