Структура формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається структура формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Ми визначаємо зміст і структуру лінгвокультурологічної компетентності відповідно до характеру й суті лінгвокультурології, що є теоретичною основою нашого дослідження. Розглянутими нами компонентами структури лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти формується спеціальний предметний блок у структурі лінгвокультурологічної компетентності, який має бути доповнений професійно-педагогічною підготовкою, що забезпечить якісну реалізацію професійної компетентності.
Опис
Давидченко І. Д. Структура формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Д. Давидченко // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практ. освітньо-попул. журн. – 2019. – № 1 (184). – С. 19–23.
Ключові слова
лінгвокультурологічна компетентність, структура, професійна підготовка, професійна майстерність, майбутній вихователь, linguistic and cultural competence, structure, professional training, professional skills, future educator, лингвокультурологическая компетентность, структура, профессиональная подготовка, профессиональное мастерство, будущий воспитатель
