ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДО ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТЬ «ПОЗИЦІОНУВАННЯ», «БРЕНДИНГ» «СТРАТЕГІЯ», «СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ»
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У даній роботі розглянуто визначення науковців понять «позиціонування», «брендинг» «стратегія», «стратегія позиціонування». На основі проаналізованої інформації було з’ясовано сутність понять «позиціонування», «брендинг» «стратегія», «стратегія позиціонування», які необхідні для успішного розвитку та підтримання іміджу сучасних університетів. Розглянуто споживачів освітніх послуг, тому позиціонування повинно не тільки впливати на свідомість споживачів, а й створювати в думках, той образ товару, який найбільш імпонує йому. Найбільш ефективним способом залучення здібних, талановитих і креативних абітурієнтів до університету є створення привабливого позиціонування ЗВО на ринку освітніх послуг. Адже це дуже актуально в наш час, в умовах великої конкуренції на ринку освіти.
Опис
Гирка І. В. Теоретичні засади та трактування понять «позиціонування» «брендинг», «стратегія», «стратегія позиціонування» / І. В. Гирка // Danish Scientific Jounal. – 2019. – № 28. – Vol. 2. Denmark. – С. 8–11
Ключові слова
позиціонування, брендинг, стратегія, стратегія позиціонування, імідж, конкуренція, positioning, branding, strategy, positioning strategy, image, competition
