Технології Веб 2.0 як засіб організації колективних форм навчання майбутніх педагогів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті порушено проблему пошуку нових засобів вдосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів, зокрема використання технологій Веб 2.0 у процесі організації їх колективних форм навчання. Проаналізовано визначення понять «колектив», «колективні форми навчання», «електронна співпраця», «технології веб 2.0». Висвітлено досвід використання інструментів Веб 2.0, що мають значний потенціал для організації колективних форм навчання майбутніх педагогів, зокрема ментальних карт, віртуальної дошки, хмари слів, сервісів інтерактивних вправ, Гугл-сервісів. Наведено рекомендації щодо організації колективних форм навчання майбутніх педагогів під час проекту «Сучасні гаджети в житті студента». Зазначено, що використання технологій Веб 2.0 допомагає сформувати нову культуру навчання майбутніх педагогів, підвищити рівень їх пізнавальної, дослідницької та творчої діяльності, інтелектуальних та комунікативних здібностей.
Опис
Кисельова О. Б. Технології Веб 2.0 як засіб організації колективних форм навчання майбутніх педагогів / О. Б. Кисельова // Педагогічні науки. – Херсон, 2017. – Вип. LXXІХ. – Т.2. – С. 227–231
Ключові слова
колектив, колективні форми навчання, електронна співпраця, технології Веб 2.0, майбутній педагог, team, collective forms of learning, electronic collaboration, Web 2.0 technologies, future teacher, коллектив, коллективные формы обучения, электронная сотрудничество, технологии Веб 2.0, будущий педагог
