Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/637
Title: Стратегія позиціонування ЗВО: від управління витратами до управління результатами
Authors: Харківська, Алла
Keywords: стратегія, позиціонування, заклад вищої освіти, маркетингові комунікації
strategy, positioning, institution of higher education, marketing communication
Issue Date: 2018
Abstract: У статті розглянуто суть поняття «позиціонування», обґрунтовано значення стратегій позиціонування закладів вищої освіти в Україні. Автором визначено, що потенційні студенти та їх батьки під час вибору ЗВО для здобуття вищої освіти керуються економічними, соціальними та освітніми критеріями. Автор приходить до висновку, що позиціонування створюється відповідно до потреб цільової аудиторії, а запровадження маркетингової стратегії позиціонування закладу вищої освіти сприяє модернізації або здійснення змін у діяльності ЗВО: у його структурі, корпоративній культурі, що сприятиме забезпеченню його конкурентоспроможності як на ринку праці, так й на ринку освітніх послуг.
Description: Харківська А. А. Стратегія позиціонування ЗВО: від управління витратами до управління результатами / А. А. Харківська // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених / Дрогобиц. держ. пед. ун-т імені Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2018 – Вип. 22. – Т. 2. – С. 133–138.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/637
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.