Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХарківська, Алла-
dc.date.accessioned2020-06-18T10:52:23Z-
dc.date.available2020-06-18T10:52:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/634-
dc.descriptionХарківська А. А. Мотивація майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності та саморозвитку / А. А. Харківська // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Сер. : Педагогічні науки” : зб. наук. пр. / ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2017. – № 153. – С. 150–155.en_US
dc.description.abstractУ статті визначено залежність ефективності мотивування від здатності педагога сформувати у студента потребу в досягненні мети, стимулювати його до дії, від рівня творчої взаємодії у системі «викладач-студент». Розглянуто різні точки зору на поняття «мотивація». Проаналізовано основні аспекти мотивації майбутніх учителів фізкультури до професійної діяльності та саморозвитку. Доведено, що головними важелями мотивації до саморозвитку є стимули як зовнішнє спонукання до дії. Охарактеризовано мотивацію студентів до самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності. Визначено стимулювання як єдність мети, змісту, форм, методів, прийомів, засобів діяльності керівника та інших суб’єктів, відповідно до психологічних, вікових, індивідуального стилю діяльності, досвіду.en_US
dc.subjectмотивація, вчителі фізичного виховання, саморозвитокen_US
dc.subjectmotivation, teachers of physical culture, self-development.en_US
dc.subjectмотивация, учителя физкультуры, саморазвитие.en_US
dc.titleМотивація майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності та саморозвиткуen_US
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.