Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/634
Назва: | Мотивація майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності та саморозвитку |
Автори: | Харківська, Алла |
Ключові слова: | мотивація, вчителі фізичного виховання, саморозвиток motivation, teachers of physical culture, self-development. мотивация, учителя физкультуры, саморазвитие. |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено залежність ефективності мотивування від здатності педагога сформувати у студента потребу в досягненні мети, стимулювати його до дії, від рівня творчої взаємодії у системі «викладач-студент». Розглянуто різні точки зору на поняття «мотивація». Проаналізовано основні аспекти мотивації майбутніх учителів фізкультури до професійної діяльності та саморозвитку. Доведено, що головними важелями мотивації до саморозвитку є стимули як зовнішнє спонукання до дії. Охарактеризовано мотивацію студентів до самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності. Визначено стимулювання як єдність мети, змісту, форм, методів, прийомів, засобів діяльності керівника та інших суб’єктів, відповідно до психологічних, вікових, індивідуального стилю діяльності, досвіду. |
Опис: | Харківська А. А. Мотивація майбутніх учителів фізичного виховання до професійної діяльності та саморозвитку / А. А. Харківська // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Сер. : Педагогічні науки” : зб. наук. пр. / ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2017. – № 153. – С. 150–155. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/634 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МОТИВАЦІЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА САМОРОЗВИТКУ.doc | 71 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.