ПОЗААУДИТОРНА РОБОТА ВИШУ ЯК УМОВА РОЗВИТКУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Залучення студентів з особливими освітніми потребами до активного поааудиторного дозвілля в закладах вищої освіти дасть можливість розвивати науково-педагогічну творчість студентів та педагогів спеціалістів, здатних працювати в інклюзивному просторі освітянської царини України.
Опис
Репко І. П. Позааудиторна робота вишу як умова розвитку науково-педагогічної творчості студентів з особливими освітніми потребами / І. П. Репко, Т. В. Домніч // Створення інклюзивного простору закладу освіти в контексті розбудови суспільства рівних можливостей в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (21 листопада 2019р., м. Харків). – Харків, 2019. – С. 235–238.
Ключові слова
Позааудиторна робота вишу, творчість студентів, студенти з особливими освітніми потребами, інклюзивний простір
