Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/625
Назва: МОЖЛИВОСТІ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ У СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ЖИТТЄТВОРЧОСТІ
Автори: Репко, Інна
Красногорська, Вікторія
Ключові слова: педагогіка життєтворчості, власна стратегія, самоврядна діяльність студентів, соціальна адаптація особистості
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Серед головних завдань, що постають перед педагогом у контексті ідей педагогіки життєтворчості, – плекання особистості як суб‘єкта життя, допомога їй у визначенні власної стратегії, у пошуку сенсу життя, його повноти й культури як результату власного життєздійснення. Саме самоврядна діяльність студентів має широкий спектр можливостей для становлення соціально адаптованої особистості, перспективного професіонала, здатного до прийняття самостійних інноваційних рішень.
Опис: Репко І. П. Можливості студентського самоврядування у становленні особистості як суб’єкта життєтворчості / І. П. Репко, В. В. Красногорська // Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (12-13 жовтня 2018 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя, 2018.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/625
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Repk knf 20.pdf201.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.