Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/624
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Репко, Інна | - |
dc.contributor.author | Вязовський, М. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-18T10:15:48Z | - |
dc.date.available | 2020-06-18T10:15:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/624 | - |
dc.description | Репко І. П. Підготовка майбутніх учителів до контролю за досягненнями результатів навчальної діяльності учнів в умовах «Нової української школи» / І. П. Репко, М. Г. Вязовський // Психолого-педагогічні та соціальні аспекти вдосконалення якості освіти : матеріали Усеукр. наук.-практ. конф. (22 листопада 2018 р., м. Харків). – Харків, 2018. – С. 265–267. | en_US |
dc.description.abstract | Готовність майбутніх учителів початкової школи до контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів – це усвідомлений та активно-діяльнісний стан, який забезпечує особистісну й професійну самореалізацію та самоактуалізацію під час вирішення професійних проблем на основі психолого-педагогічної компетентності, особистісного та професійного досвіду, творчого використання індивідуально-психічних особливостей та інтелектуального потенціалу в процесі професійної діяльності. | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів, навчальна діяльність, контроль, досягнення учнів, компетентність | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО КОНТРОЛЮ ЗА ДОСЯГНЕННЯМИ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Repk knf 19.pdf | 130.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.