ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Імітаційно-ігрове навчання ми розглядаємо як навчання, в процесі якого учні під керівництвом вчителя, виявляючи ініціативу, самодіяльність, вступають в активну пізнавальну діяльність в ігровій формі й оволодівають знаннями, вміннями та навичками; імітуються ознаки, якості, стани, виявляються здібності, вміння, необхідні для подальшого життєтворення.

Опис

Репко І. П. Імітаційно-ігрове навчання як шлях формування активної комунікативної позиції учнів / І. П. Репко, Я. І. Довгуй // Теорія і практика управління сучасними освітніми системами : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (25 квітня 2018 р., м. Харків). – Харків, 2018. – С. 162–165.

Ключові слова

імітаційно-ігрове навчання, комунікативна позиція, учень, здібності, життєтворення.

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в