Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРепко, Інна-
dc.contributor.authorДовгуй, Я. І-
dc.date.accessioned2020-06-18T09:00:40Z-
dc.date.available2020-06-18T09:00:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621-
dc.descriptionРепко І. П. Імітаційно-ігрове навчання як шлях формування активної комунікативної позиції учнів / І. П. Репко, Я. І. Довгуй // Теорія і практика управління сучасними освітніми системами : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (25 квітня 2018 р., м. Харків). – Харків, 2018. – С. 162–165.en_US
dc.description.abstractІмітаційно-ігрове навчання ми розглядаємо як навчання, в процесі якого учні під керівництвом вчителя, виявляючи ініціативу, самодіяльність, вступають в активну пізнавальну діяльність в ігровій формі й оволодівають знаннями, вміннями та навичками; імітуються ознаки, якості, стани, виявляються здібності, вміння, необхідні для подальшого життєтворення.en_US
dc.subjectімітаційно-ігрове навчання, комунікативна позиція, учень, здібності, життєтворення.en_US
dc.titleІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВen_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Repk knf 18.pdf140.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.