Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Репко, Інна | - |
dc.contributor.author | Довгуй, Я. І | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-18T09:00:40Z | - |
dc.date.available | 2020-06-18T09:00:40Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621 | - |
dc.description | Репко І. П. Імітаційно-ігрове навчання як шлях формування активної комунікативної позиції учнів / І. П. Репко, Я. І. Довгуй // Теорія і практика управління сучасними освітніми системами : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (25 квітня 2018 р., м. Харків). – Харків, 2018. – С. 162–165. | en_US |
dc.description.abstract | Імітаційно-ігрове навчання ми розглядаємо як навчання, в процесі якого учні під керівництвом вчителя, виявляючи ініціативу, самодіяльність, вступають в активну пізнавальну діяльність в ігровій формі й оволодівають знаннями, вміннями та навичками; імітуються ознаки, якості, стани, виявляються здібності, вміння, необхідні для подальшого життєтворення. | en_US |
dc.subject | імітаційно-ігрове навчання, комунікативна позиція, учень, здібності, життєтворення. | en_US |
dc.title | ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Repk knf 18.pdf | 140.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.