Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621
Назва: | ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ |
Автори: | Репко, Інна Довгуй, Я. І |
Ключові слова: | імітаційно-ігрове навчання, комунікативна позиція, учень, здібності, життєтворення. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Імітаційно-ігрове навчання ми розглядаємо як навчання, в процесі якого учні під керівництвом вчителя, виявляючи ініціативу, самодіяльність, вступають в активну пізнавальну діяльність в ігровій формі й оволодівають знаннями, вміннями та навичками; імітуються ознаки, якості, стани, виявляються здібності, вміння, необхідні для подальшого життєтворення. |
Опис: | Репко І. П. Імітаційно-ігрове навчання як шлях формування активної комунікативної позиції учнів / І. П. Репко, Я. І. Довгуй // Теорія і практика управління сучасними освітніми системами : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (25 квітня 2018 р., м. Харків). – Харків, 2018. – С. 162–165. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Repk knf 18.pdf | 140.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.