Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621
Назва: ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ УЧНІВ
Автори: Репко, Інна
Довгуй, Я. І
Ключові слова: імітаційно-ігрове навчання, комунікативна позиція, учень, здібності, життєтворення.
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Імітаційно-ігрове навчання ми розглядаємо як навчання, в процесі якого учні під керівництвом вчителя, виявляючи ініціативу, самодіяльність, вступають в активну пізнавальну діяльність в ігровій формі й оволодівають знаннями, вміннями та навичками; імітуються ознаки, якості, стани, виявляються здібності, вміння, необхідні для подальшого життєтворення.
Опис: Репко І. П. Імітаційно-ігрове навчання як шлях формування активної комунікативної позиції учнів / І. П. Репко, Я. І. Довгуй // Теорія і практика управління сучасними освітніми системами : матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (25 квітня 2018 р., м. Харків). – Харків, 2018. – С. 162–165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/621
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Repk knf 18.pdf140.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.