Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/615
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волкова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-18T08:38:57Z | - |
dc.date.available | 2020-06-18T08:38:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/615 | - |
dc.description | Волкова І. В. До питання прагматичного аспекту фразеологічних одиниць / І. В. Волкова // Мова в професійному вимірі: комунікативно-культурний аспект : матеріали Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 19 жовтня 2017 р. – Харків : НУЦЗУ, 2017. – С. 14–16. | en_US |
dc.description.abstract | Досліджено прагматичний аспект функціонування фразеологічних одиниць у окремому художньому творі, де виражальні особливості фразеологізмів виявляють себе особливо виразно та яскраво. Доведено, що включення ФО до тексту художнього твору обумовлено не лише їх значенням, але й внутрішньою формою. Це свідчить про аналітичний характер індивідуального авторського сприйняття, про суб’єктивне оцінювання всіх складових ФО з погляду їх слугування втіленню й вираженню певного смислового змісту. | en_US |
dc.subject | фразеологічні одиниці, прагматичне спрямування, емоційно-оцінні посили, характерологічна функція, мовленнєва характеристика героя | en_US |
dc.subject | phraseological units, pragmatic direction, emotional and evaluative messages, characterological function, speech characteristics of the hero | en_US |
dc.subject | фразеологические единицы, прагматическое направление, эмоционально-оценочные посылы, характерологическая функция, речевая характеристика героя | en_US |
dc.title | До питання прагматичного аспекту фразеологічних одиниць | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vol_tz_3.pdf | 118.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.