Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Репко, Інна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-18T08:33:52Z | - |
dc.date.available | 2020-06-18T08:33:52Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612 | - |
dc.description | Репко І. П. Педагогічна взаємодія як спосіб формування позитивної мотивації до професійного становлення / І. П. Репко // Оптимізація мотиваційних складників та формування ключових предметних компетенцій на заняттях у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як чинник вдосконалення підготовки сучасних фахівців : матеріали Міжрегіон. наради-тренінга виклад. вищ. навч. закл. І-ІІ рівнів акредитації ( м. Харків, 1-3 лютого 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 131–134. | en_US |
dc.description.abstract | Здібність до конструктивної взаємодії в освітньому процесі означає універсальну особливість педагога впливати на мотивацію студентів з метою досягнення більш високого бажаного результату професійного становлення, не порушуючи індивідуальні інтереси студента. Спроможність організувати конструктивну взаємодію суб’єктів сучасного освітнього процес у ВНЗ – один із значимих показників професійної компетентності викладача. | en_US |
dc.subject | педагогічна взаємодія, позитивна мотивація, професійне становлення, освітній процес, професійна компетентність | en_US |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Repk knf 10.pdf | 144.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.