Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612
Назва: | ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ |
Автори: | Репко, Інна |
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, позитивна мотивація, професійне становлення, освітній процес, професійна компетентність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Здібність до конструктивної взаємодії в освітньому процесі означає універсальну особливість педагога впливати на мотивацію студентів з метою досягнення більш високого бажаного результату професійного становлення, не порушуючи індивідуальні інтереси студента. Спроможність організувати конструктивну взаємодію суб’єктів сучасного освітнього процес у ВНЗ – один із значимих показників професійної компетентності викладача. |
Опис: | Репко І. П. Педагогічна взаємодія як спосіб формування позитивної мотивації до професійного становлення / І. П. Репко // Оптимізація мотиваційних складників та формування ключових предметних компетенцій на заняттях у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як чинник вдосконалення підготовки сучасних фахівців : матеріали Міжрегіон. наради-тренінга виклад. вищ. навч. закл. І-ІІ рівнів акредитації ( м. Харків, 1-3 лютого 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 131–134. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Repk knf 10.pdf | 144.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.