Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612
Назва: ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ
Автори: Репко, Інна
Ключові слова: педагогічна взаємодія, позитивна мотивація, професійне становлення, освітній процес, професійна компетентність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Здібність до конструктивної взаємодії в освітньому процесі означає універсальну особливість педагога впливати на мотивацію студентів з метою досягнення більш високого бажаного результату професійного становлення, не порушуючи індивідуальні інтереси студента. Спроможність організувати конструктивну взаємодію суб’єктів сучасного освітнього процес у ВНЗ – один із значимих показників професійної компетентності викладача.
Опис: Репко І. П. Педагогічна взаємодія як спосіб формування позитивної мотивації до професійного становлення / І. П. Репко // Оптимізація мотиваційних складників та формування ключових предметних компетенцій на заняттях у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як чинник вдосконалення підготовки сучасних фахівців : матеріали Міжрегіон. наради-тренінга виклад. вищ. навч. закл. І-ІІ рівнів акредитації ( м. Харків, 1-3 лютого 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 131–134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Repk knf 10.pdf144.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.