Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612
Title: ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ
Authors: Репко, Інна
Keywords: педагогічна взаємодія, позитивна мотивація, професійне становлення, освітній процес, професійна компетентність
Issue Date: 2017
Abstract: Здібність до конструктивної взаємодії в освітньому процесі означає універсальну особливість педагога впливати на мотивацію студентів з метою досягнення більш високого бажаного результату професійного становлення, не порушуючи індивідуальні інтереси студента. Спроможність організувати конструктивну взаємодію суб’єктів сучасного освітнього процес у ВНЗ – один із значимих показників професійної компетентності викладача.
Description: Репко І. П. Педагогічна взаємодія як спосіб формування позитивної мотивації до професійного становлення / І. П. Репко // Оптимізація мотиваційних складників та формування ключових предметних компетенцій на заняттях у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як чинник вдосконалення підготовки сучасних фахівців : матеріали Міжрегіон. наради-тренінга виклад. вищ. навч. закл. І-ІІ рівнів акредитації ( м. Харків, 1-3 лютого 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 131–134.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/612
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Repk knf 10.pdf144.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.