Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/58
Title: ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАВИЧОК ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНОГО СЕРВІСУ GOOGLE КАЛЕНДАР У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Хміль, Наталія
Keywords: формування навичок, хмарні сервіси, Google Календар, планування роботи, професійна діяльність майбутніх учителів
skills development, cloud-based services, Google Calendar, planning, future teachers’ professional activity
Issue Date: 2017
Abstract: Стаття присвячена висвітленню методичних положень формування у майбутніх учителів навичок використання хмарних сервісів у професійній діяльності. Обґрунтовано актуальність застосування в педагогічній практиці сервісів планування часу, які сприяють ефективній їх самоорганізації. Наведено фрагмент розробленого та апробованого практичного заняття «Планування часу в освітньому процесі за допомогою хмарного сервісу Google Календар». Зосереджено увагу на необхідності формування у студентів розуміння функціональних можливостей сервісу, його переваг і труднощів використання в педагогічній практиці. Запропоновано методичні рекомендації щодо організації їх навчальної діяльності на практичному занятті та авторські приклади завдань, зміст яких спрямований на набуття студентами відповідних знань, умінь та навичок роботи із сервісом. Подано алгоритм створення та налаштування календаря як для особистого, так і для спільного використання. Наголошено на необхідності проведення рефлексивних вправ із застосуванням хмарних сервісів, зокрема сервісу Lino It. Наведено приклади завдань для самостійної роботи студентів, що сприяють розвитку їх творчого потенціалу.
Description: Хміль Н.А. Формування у майбутніх учителів навичок використання хмарного сервісу Google Календар у професійній діяльності / Н. А. Хміль // Фізико-математична освіта. – 2017. – Вип. 4 (14). – С. 118–123
URI: http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/58
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.