Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШукалова, Ольга-
dc.date.accessioned2020-06-16T12:17:42Z-
dc.date.available2020-06-16T12:17:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/579-
dc.description.abstractСтосунки між батьками та дітьми знаходять своє віддзеркалення в наявних класифікаціях типів сімейного виховання, які в основному не суперечать, часто доповнюють, а іноді - повторюють одна одну. Ця стаття спрямована на ґрунтовний аналіз концептуальних моделей вивчення стилів сімейного виховання як чинників, що впливають на пізнавальний розвиток дитини.en_US
dc.subjectсім’я, стиль виховання, батьківське ставлення, пізнавальний розвитокen_US
dc.titleЕМПІРИЧНА БАЗА ДОСЛІДЖЕНЬ СТИЛЮ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ОСНОВНОГО ЧИННИКА ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shuk_st9.pdf374.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.