Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/570
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шукалова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-12T11:09:35Z | - |
dc.date.available | 2020-06-12T11:09:35Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/570 | - |
dc.description.abstract | Ця стаття спрямована на вивчення ролі сімейного виховання в розвитку пізнавального інтересу молодшого школяра. Найважливішою умовою організації навчальної діяльності, що є основною для даного віку, являється активізація пізнавального інтересу. Протягом усього молодшого шкільного віку головним фактором формування особистості дитини продовжують залишатися батьки. Вони можуть або заважати, або сприяти формуванню пізнавальної активності дитини. Вибір стилю сімейного виховання визначає положення дитини в соціумі, емоційний стан, рівень тривожності, що у свою чергу впливає на формування пізнавального інтересу. | en_US |
dc.subject | стиль сімейного виховання, молодший шкільний вік, шкільна тривожність, пізнавальний інтерес, мотивація навчання | en_US |
dc.subject | style of home education, junior school age, school anxiety, cognitive interest, motivation of teaching | en_US |
dc.subject | стиль семейного воспитания, младший школьный возраст, школьная тревожность, познавательный интерес, мотивация обучения | en_US |
dc.title | Вплив батьківського відношення на динаміку навчальної мотивації молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shuk_st3.pdf | 408.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.