Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/570
Назва: | Вплив батьківського відношення на динаміку навчальної мотивації молодших школярів |
Автори: | Шукалова, Ольга |
Ключові слова: | стиль сімейного виховання, молодший шкільний вік, шкільна тривожність, пізнавальний інтерес, мотивація навчання style of home education, junior school age, school anxiety, cognitive interest, motivation of teaching стиль семейного воспитания, младший школьный возраст, школьная тревожность, познавательный интерес, мотивация обучения |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Ця стаття спрямована на вивчення ролі сімейного виховання в розвитку пізнавального інтересу молодшого школяра. Найважливішою умовою організації навчальної діяльності, що є основною для даного віку, являється активізація пізнавального інтересу. Протягом усього молодшого шкільного віку головним фактором формування особистості дитини продовжують залишатися батьки. Вони можуть або заважати, або сприяти формуванню пізнавальної активності дитини. Вибір стилю сімейного виховання визначає положення дитини в соціумі, емоційний стан, рівень тривожності, що у свою чергу впливає на формування пізнавального інтересу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/570 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shuk_st3.pdf | 408.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.