Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/56
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хміль, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T09:08:21Z | - |
dc.date.available | 2020-02-18T09:08:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/56 | - |
dc.description | Хміль Н. А. Мотиваційний критерій професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі / Н. А. Хміль // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. / за заг. ред. акад. І. Ф. Прокопенка, проф. С. Т. Золотухіної. – Харків : Вид-во Рожко С. Г., 2017. – Вип. 56. – С. 110–118 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошується, що професійна готовність майбутнього учителя до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі як цілісне утворення інтегрує в собі мотиваційно-ціннісний компонент, як необхідний та системоутворюючий. Розкривається зміст мотиваційного критерію, який є мірою для оцінки ступеню усвідомлення студентами необхідності опанування хмарних технологій та їх використання для продуктивної організації навчальної, проектної, дослідницької, самостійної та позанавчальної діяльності учнів із метою всебічного розвитку їх особистості. Теоретично обґрунтовуються показники мотиваційного критерію, оцінка яких здійснювалася відповідно до розробленого діагностичного інструментарію: тест-опитувальник для діагностики мотивації досягнення успіху (методика Т. Елєрс), діагностика мотивів навчальної діяльності студентів (методика А. Реан и В. Якунін у модифікації Н. Бадмаєвої), анкета «Педагогічна самооцінка здатності майбутніх учителів до організації навчально-виховного процесу із використанням хмарних технологій» (розроблена самостійно), анкети «Мотивація студентів педагогічного вишу до самоосвіти» (розроблена самостійно). Враховуючи ступінь прояву визначених показників мотиваційного критерію професійної готовності майбутніх учителів, у статті виокремлюються три рівні його сформованості: низький (репродуктивний), середній (рефлексивний), високий (дослідницький). | en_US |
dc.subject | майбутні учителі, мотивація, мотиваційний критерій, показники, рівні, мотиваційний критерій, хмарні технології, професійна готовність | en_US |
dc.subject | prospective teacher, motivation, motivational criterion, indicators and levels of motivational criterion, Cloud technologies, professional readiness | en_US |
dc.subject | будущий учитель, мотивация, мотивационный критерий, показатели, уровни, мотивационный критерий, облачные технологии, профессиональная готовность, познавательный интерес | en_US |
dc.title | Мотиваційний критерій професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
!Мотиваційний критерій.pdf | 477.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.