Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/569
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шукалова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-12T11:06:42Z | - |
dc.date.available | 2020-06-12T11:06:42Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/569 | - |
dc.description.abstract | Ця стаття спрямована на виявлення чинників становлення пізнавального інтересу як основного психологічного новоутворення та провідного мотиву навчальної діяльності молодших школярів. Засоби підтримки розвитку пізнавального інтересу мають реалізовуватися і вчителями і батьками, як суб’єктами педагогічного впливу. Це виявляється можливим у випадку єдності цілей та стилів шкільного і сімейного виховання. | en_US |
dc.subject | стиль сімейного виховання, молодший шкільний вік, пізнавальний інтерес, мотивація навчання | en_US |
dc.subject | style of home education, junior school age, cognitive interest, motivation of teaching | en_US |
dc.subject | стиль семейного воспитания, младший школьный возраст, познавательный интерес, мотивация обучения | en_US |
dc.title | Чинники становлення пізнавального інтересу як новоутворення молодшого шкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shuk_st2.pdf | 357.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.