Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/568
Назва: | Шляхи та засоби формування пізнавального інтересу молодших школярів |
Автори: | Шукалова, Ольга |
Ключові слова: | стиль сімейного виховання, молодший шкільний вік, шкільна тривожність, пізнавальний інтерес, мотивація навчання style of home education, junior school age, school anxiety, cognitive interest, motivation of teaching стиль семейного воспитания, младший школьный возраст, школьная тревожность, познавательный интерес, мотивация обучения |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | Ця стаття спрямована на вивчення засобів сприяння розвитку пізнавального інтересу як основного психологічного новоутворення та провідного мотиву навчальної діяльності молодших школярів. Засоби підтримки розвитку пізнавального інтересу мають реалізовуватися і вчителями і батьками, як суб’єктами педагогічного впливу. Це виявляється можливим у випадку єдності цілей та стилів шкільного і сімейного виховання. Вибір стилю сімейноговиховання визначає положення дитини в соціумі, емоційний стан, рівень тривожності, що у свою чергу впливає на формування пізнавального інтересу. Навчаючи батьків формувати пізнавальний інтерес молодшого школяра, ми сприяємо розвитку спрямованості особистості дитини й забезпечуємо умови для подолання негативного стилю батьківського виховання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/568 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shuk_st1.pdf | 413.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.