Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/566
Назва: | СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
Автори: | Шукалова, Ольга |
Ключові слова: | пізнавальний інтерес, навчальна діяльність, стиль сімейного виховання, батьківське ставлення, шкільна тривожність cognitive interest, educational activity, style of home education, paternal relation, school anxiety познавательный интерес, учебная деятельность, стиль семейного воспитания, родительское отношение, школьная тревожность |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 педагогічна та вікова психологія. – Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. – Харків, 2010. Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейного ставлення на розвиток пізнавального інтересу у молодших школярів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність пізнавального інтересу. У процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про сім’ю та стосунки батьків і дітей. Проаналізовано поняття стиль сімейного виховання. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження батьківського ставлення та пізнавального інтересу. Доведено взаємозв’язок між стилем сімейного виховання та пізнавальним інтересом молодшого школяра. Розроблено та впроваджено програму сприяння активізації пізнавального інтересу молодших школярів. Виявлено психологічні чинники (сімейне виховання, пізнавальна активність, рівень шкільної тривожності), що впливають на динаміку становлення пізнавального інтересу молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/566 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shuk_aref.pdf | 546.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.