Удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи до інноваційної професійної діяльності в умовах реформування загальної середньої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи до інноваційної професійної діяльності в умовах реформування загальної середньої освіти. Проаналізовано дидактичні аспекти даної роботи на прикладі викладання навчальної дисципліни «Загальна педагогіка» через забезпечення мотиваційно-ціннісного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивно-оцінного компонентів. Провідною є ідея відображення у змісті роботи зі студентами основних положень реформи та цілеспрямованого використання форм та методiв навчання, що забезпечують інноваційний характер професійної діяльності.

Опис

Бабакіна О. А. Удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи до інноваційної професійної діяльності в умовах реформування загальної середньої освіти / О. А. Бабакіна, І. М. Толмачова // Pedagogy and Psychology: science and education a new dimension – 2017. – V. (52). – Issue 113. – Р. 19–22.

Ключові слова

професійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, інноваційна професійна діяльність, навчальна дисципліна «Загальна педагогіка», дидактичні аспекти, vocational and educational training, future primary school teachers, innovative professional activity, academic discipline «General Pedagogy», didactic aspects, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, инновационная профессиональная деятельность, учебная дисциплина «Общая педагогика», дидактические аспекты

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в