Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/55
Title: | Моделювання педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі |
Authors: | Хміль, Наталія |
Keywords: | модель, педагогічна система, підготовка, професійна готовність, майбутній учитель, навчально-виховний процес, хмарні технології model, educational system, training, professional readiness, future teacher, the educational process, the cloud technologies креативно-особистісний підхід, самостійна діяльність студентів, творча самостійність, творче мислення |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У статті теоретично обґрунтовано модель педагогічної системи формування професійної готовності майбутнього вчителя до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. Автором виокремлено п’ять компонентів педагогічної системи: цільовий (установлення мети, яка визначає хід діяльності майбутнього вчителя), змістовний (добір і структурування змісту навчання), технологічний (упровадження мультимедійних та інтерактивних технологій), об’єкт-суб’єктний (викладачі й студенти) та середовищний (віртуальне середовище, яке сприяє формуванню професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі). |
Description: | Хміль Н. А. Моделювання педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі / Н. А. Хміль // Педагогічний альманах : зб. наук. праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КНВЗ «Херсон. акад. неперервної освіти», 2017. – Вип. 33. – С. 216–223 |
URI: | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/55 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
!Моделювання_пед_системи.pdf | 649.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.