Підготовка майбутніх учителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в сучасному освітньому середовищі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення завдань, що стоять перед українською школою в контексті реалізації Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей». У роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури й розкрито педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в сучасному освітньому середовищі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в сучасному освітньому середовищі. Відповідно до мети, обʼєкту, предмету визначено основні завдання дослідження: На основі аналізу наукових джерел надати психолого-педагогічну характеристику понять «освітнє середовище», «компетентнісний підхід», «компетентність»та встановити зв’язки між ними. Проаналізувати стан підготовки студентів дореалізації компетентнісного підходу в сучасному освітньому середовищі. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умовипідготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації компетентнісного підходу в сучасномуосвітньому середовищі. В роботі схарактеризовані поняття «освітнє середовище», «компетентнісний підхід», «компетентність» та сучасні підходи до формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до реалізації компетентнісного підходу в сучасному освітньому середовищі. Визначено критерії й показники та виявлено сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до забезпечення даної роботи. Теоретично обґрунтовано й розроблено запропоновані педагогічні умови та описано специфіку їх впровадження в процесі викладання «Загальної педагогіки» у педагогічному закладі вищої освіти. Доведено ефективність цілеспрямованої реалізації даних умов.

Опис

Ключові слова

професійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, викладання, компетентнісний підхід, сучасне освітнє середовище, professional and pedagogical training, future elementary school teacher, teaching, competency-based approach, educational environment, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, преподавание, компетентностный подход, образовательная среда

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в