Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання технології портфоліо засобами методів критичного мислення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення завдань, що стоять перед українською школою в контексті реалізації Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей». У роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури й розкрито педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання технології портфоліо. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання технології портфоліо засобами методів критичного мислення (системність та систематичність у використанні методів критичного мислення; забезпечення суб’єкт суб’єктної взаємодії викладача та студента). Відповідно до мети, об’єкту, предмету визначено основні завдання дослідження: Проаналізувати наукову та методичну літературу й визначити суть і особливості формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до використання технології портфоліо засобами методів критичного мислення. На основі аналізу наукової літератури визначити критерії й показники та виявити сучасний стан професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання технології портфоліо засобами методів критичного мислення. Розробити педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання технології засобами методів критичного мислення й експериментально перевірити їх ефективність. В роботі схарактеризовані поняття «технологія портфоліо», «методи критичного мислення» та сучасні підходи до формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до використання технології портфоліо. Визначено критерії й показники та виявлено сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до використання технології портфоліо. Теоретично обґрунтовано й розроблено запропоновані педагогічні умови та описано специфіку їх впровадження в процесі викладання «Загальної педагогіки» у педагогічному закладі вищої освіти. Доведено ефективність цілеспрямованої реалізації даних умов.

Опис

Ключові слова

професійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, викладання, технологія портфоліо, методи критичного мислення, professional and pedagogical training, future elementary school teacher, teaching, portfolio technology, critical thinking methods, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, преподавание, технология портфолио, методы критического мышления

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в