Підготовка майбутніх учителів до формування екологічної грамотності в молодших школярів у позакласній роботі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю вирішення завдань, що стоять перед українською школою в контексті реалізації Концепції «Нова школа. Простір освітніх можливостей». У роботі здійснено теоретичний аналіз наукової літератури й розкрито педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування екологічної грамотності в молодших школярів у позакласній роботі. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до формування екологічної грамотності молодших школярів у позакласній роботі. Відповідно до мети, обʼєкту, предмету визначено основні завдання дослідження: проаналізувати психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження. Визначити суть та зміст поняття «екологічна грамотність». Дослідити особливості формування екологічної грамотності школярів у позакласній роботі. Дослідити стан підготовки студентів до формування екологічної грамотності молодших школярів у позакласній роботі. Обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умовипідготовки майбутнього вчителя до формування екологічної грамотності молодших школярів у позакласній роботі. В роботі схарактеризовано поняття «екологічна грамотність» та сучасні підходи до формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до формування екологічної грамотності молодших школярів у позакласній роботі в сучасному освітньому середовищі. Визначено критерії й показники та виявлено сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до забезпечення даної роботи. Теоретично обґрунтовано й розроблено запропоновані педагогічні умови та описано специфіку їх впровадження в процесі викладання «Загальної педагогіки» у педагогічному закладі вищої освіти. Доведено ефективність цілеспрямованої реалізації даних умов.

Опис

Ключові слова

професійно-педагогічна підготовка, майбутній учитель початкової школи, викладання, екологічна грамотність, позакласна робота, professional and pedagogical training, future elementary school teacher, teaching, environmental literacy, extracurricular activities, профессионально-педагогическая подготовка, будущий учитель начальной школы, преподавание, экологическая грамотность, внеклассная работа

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в