Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/54
Title: | ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ |
Authors: | Хміль, Наталія |
Keywords: | професійна готовність, хмарні технології, майбутні вчителі, компоненти готовності professional readiness, future teachers, cloud computing technologies, the components of readiness профессиональная готовность, будущие учителя, облачные технологии, компоненты готовности |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У публікації автором аналізуються різні підходи щодо трактування поняття готовність та професійна готовність, розкривається сутність професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. Теоретично обґрунтовано, що структура зазначеної готовності є ієрархічною, у якій домінантним і системо утворювальним компонентом є мотиваційно-ціннісний, який створює передумови для реалізації когнітивного, операційного та рефлексивно-прогностичного компонентів. |
Description: | Хміль Н.А. Зміст і структура професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі / Н. А. Хміль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць / Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. – Рівне : РДГУ, 2017. – Вип. 17(60). – С. 189–193 |
URI: | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/54 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
!Зміст_і структура_професійна_готовності_майб_учителів.pdf | 124.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.