Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/51
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолочевська, Марина-
dc.contributor.authorНазаренко, Лілія-
dc.date.accessioned2020-02-18T07:55:01Z-
dc.date.available2020-02-18T07:55:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/51-
dc.descriptionЗолочевська М. В. Мотиваційний аспект використання технології цифрового сторітелінгу / М. В. Золочевська, Л. М. Назаренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2019. – № 1 (324). – Ч. 1. – С. 175–183.-
dc.description.abstractСтаття присвячена розробці концепції та теоретичному обґрунтуванню технології мотивування учнів за допомогою однієї з інформаційних технологій, а саме технології цифрового сторітелінгу. Розкрито сутність поняття мотивації, здійснено історичний екскурс розвитку теорій мотивації. Подано аналіз особливостей та потенційних можливостей технології цифрового сторітелінгу як методу мотивування учнів. Названі елементи та ознаки цифрових історій. Виокремлено та схарактеризовано чотири умовні блоки технології цифрового сторітелінгу: цільовий, змістовий, операційний та оціночно-рефлексійний. У характеристику кожного з блоків включено види діяльності учителя та учнів, методичні рекомендації щодо забезпечення мотиваційного ефекту для формування ключових компетентностей.en_US
dc.titleМотиваційний аспект використання технології цифрового сторітелінгуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Золочевська_2019_Сєвєр.pdf255.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.