Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/490
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапова, Наталя | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-10T10:38:53Z | - |
dc.date.available | 2020-06-10T10:38:53Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/490 | - |
dc.description | Потапова Н. В. педагогічні умови активізації самостійної діяльності майбутніх учителів початкових класів у процесі навчання : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. В. Потапова Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. – Харків, 2013. – 20 с. | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.09 – теорія навчання. – Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Міністерство освіти і науки України. – Харків, 2013. Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми активізації самостійної діяльності майбутніх учителів початкових класів у процесі навчання. У дисертації визначено суть поняття «самостійна діяльність студентів», розкрито зміст її структурних компонентів (стимулювально-мотиваційного, цільового, когнітивно-операційного, контрольно-регулювального). Науково обґрунтовано педагогічні умови активізації самостійної діяльності майбутніх учителів початкових класів: забезпечення стимулювання студентів до самостійної діяльності шляхом переведення зовнішніх стимулів у внутрішні мотиви; удосконалення у майбутніх учителів початкових класів умінь і навичок самостійної діяльності. Експериментальною перевіркою доведено ефективність визначених педагогічних умов. Уточнено критерії (мотиваційний, операційний, змістовий, особистісний) та показники рівнів навчальних досягнень майбутніх учителів початкових класів. | en_US |
dc.subject | активізація, самостійна діяльність, педагогічні умови, процес навчання, мотивація, навчальні вміння, навчальні досягнення, майбутній учитель, початкові класи | en_US |
dc.subject | activation, independent activity, pedagogical conditions, educational process, motivation, educational abilities, educational achievements, future teacher, primary school | en_US |
dc.subject | активизация, самостоятельная деятельность, педагогические условия, процесс обучения, мотивация, учебные умения, учебные достижения, будущий учитель, начальные классы | en_US |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ | en_US |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Potap_aref.pdf | 856.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.