Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/487
Title: ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: РОЗВИТОК, АНАЛІЗ СТАНУ СЬОГОДЕННЯ
Authors: Пилипенко, Наталія
Наухатський, О.
Keywords: Інклюзія, інклюзивна освіта, розвиток інклюзивної освіти, персоніфікація, класи інклюзивної освіти
Inclusion, inclusive education, development of inclusive education, personification, classes of inclusive education
Инклюзия, инклюзивное образование, развитие инклюзивного образования, персонификация, классы инклюзивного образования
Issue Date: 2019
Abstract: Інклюзивна освіта є однією із своєрідних ознак держав з гуманним, демократичним і розвиненим суспільством. Однією з проблем введення інклюзивної освіти в Україні є, насамперед, закріплення розвитку реформи за конкретною особистістю, тобто його персоніфікація. На сьогодні ще не подолано всіх проблем, пов’язаних з веденням інклюзії та наша держава продовжує невпинно прогресувати в цьому напрямку. Вона стирає всі кордони, забезпечує доступність та якість освіти для всіх дітей. Введення інклюзії – це великий крок вперед. Інклюзія – це повага до індивідуальних особливостей кожного з учнів.
Description: Пилипенко Н. В. Інклюзивна освіта в Україні: розвиток, аналіз стану сьогодення / Н.В. Пилипенко, О. Ш. Наухатський // Формування ефективного освітнього середовища у контексті сучасних викликів реформування системи освіти України: Матеріали Регіоню. наук.-практ. конф. (м. Харків, 24 квітня 2019) / за заг. ред.: Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «ХГПА» ХОР. – Харків: ФОП Петров В.В., 2019. – С. 166–169.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/487
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pylyp_tz_4.pdf192.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.